Телефон за поръчки:
0886 201 463

Често задавани въпроси

  • 1. Как да направя поръчка?

    Може да направите поръчка по един от следните начини, който Ви е най-удобен:

    1. Свържете се с наш колега на телефон: 0886201463
    2. Направете поръчка през нашия сайт.
    3. Пишете ни на contact@cleonewatches.com

  • 2. Мога ли да поръчам по телефона?

    Да може да поръчате по телефона. За да направите това, свържете се с нас на 0886201463

  • 3. Нужна ли е регистрация в сайта, за да направя поръчка?

    Не е нужна регистрация в сайта, за да направите поръчка.

  • 4. Каква е гаранцията?

    CLÉONE има ограничена гаранция, която покрива дефектите на производителя за две (2) години след първоначалната дата от официалния ни онлайн магазин cleone.bg. Гаранцията дава сигурност на купувача, че продуктите отговарят на стандартите за използваемост, надеждност и дълготрайност.

    По принцип, ако частите или механиката на часовника не работят правилно и по наша вина, ние ще поправим или заменим продукта Ви безплатно.

    Вашият часовник CLÉONE се доставя с книжка за автентикация и удостоверяване на качеството. Всеки часовник идва и с гаранция, която ви гарантира спокойствие, докато му се наслаждавате всеки ден.

  • 5. Кои са начините на плащане?

    При завършване на поръчката можете да изберете най-удачния метод на плащане за вас. Приемаме плащане с дебитна или кредитна карта, PayPal, както и плащане на куриера при получаване.

  • 6. Доставката безплатна ли е?

    Доставката се извършва до адрес на потребителя или до офис на куриер и е напълно БЕЗПЛАТНА.

  • 7. Часовникът ми има нужда от ремонт. Каква е процедурата?

    В случай, че вашият часовник е повреден и се нуждае от ремонт, моля да се свържете с нас по някой от каналите, упоменати в секцията Контакти. Ще се радваме да ви съдействаме, за да отстраним проблема ви възможно най-бързо. 

    Ние поемаме гаранционно и извънгаранционно обслужване на всички часовници закупени от нас.

  • 8. Искам да върна / заменя закупен от мен часовник. Как да го направя?

    Законовият срок за връщане на продукт, закупени онлайн (отказ от договор, сключен от разстояние) е  14  дни, считано от датата, на която сте получили продукта.

    Връщането/Заменянето на модел става много лесно и без излишни въпроси от наша страна. Условията един часовник да може, да се върне е той да бъде в търговски вид (да няма следи от носене по него, драскотини и други поражения причинени от външни фактори), да пазите касовата бележка, кутия, упътване, гаранционна карта и всичко останало, с което е пристигнал при доставката. В случай че имате допълнителни въпроси, може да се свържете с нас през един от посочените канали, упоменати в секцията Контакти.

  • 9. Каква е процедурата за възстановяване на сума?

    Сумата се възстановява изключително лесно. Изпращате ни продукта с наложен платеж и преглед. След като колегите го получат и прегледат дали всичко е наред с него и отговаря на условията за връщане, вашата сума се възстановява в рамките на 7 работни дни на посочен от вас метод на плащане.

    Ако имате затруднения, винаги може да се свържете с нас през един от посочените канали, упоменати в секцията Контакти.

  • 10. Часовниците с кутия ли пристигат?

    Да, всички часовници пристигат в кутия, която може да бъде използвана директно за подаряване. Също така е удобна за съхранение на часовника. Така той ще бъде предпазен от прах и нараняване.

Сравнение на продукти